poniedziałek, 25 czerwca 2012

Omlet biszkoptowy

 Omlet pyszności! Pożywny, syty, idealny na śniadanie. Przygotowuje się go szybko i można szaleć z dodatkami!
Przepis przywiozła moja siostra z 10 lat temu z Chicago, kiedy była tam pierwszy raz. Nie wiem czy u nas też się takie robi, ale warto spróbować.

Składniki:
1 jajko
2 łyżki mąki
1 łyżka mleka
sól, cukier, przyprawy

Białko oddzieliłam od żółtka. Do żółtka dodałam 2 łyżki mąki i mleko, szczyptę cukru i mix przypraw - razem wymieszałam. Białko ubiłam na sztywno, dodałam do masy z żółtkiem. Teraz przyszedł czas na dodatki! U mnie :
4-5 pomidorków koktajlowych truskawkowych
ser typu greckiego pokruszony w drobną kostkę.
kilka plasterków żółtej papryki.

Patelnie dobrze rozgrzać. Omlet smażyć na niewielkiej ilości oleju/masła najlepiej pod przykryciem, aby nie rozpadł się przy przerzucaniu na drugą stronę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz